środa, 1 grudnia 2010

Uroczo

Tak się jakoś dzisiaj fajnie poskładało, że wszystko dookoła mnie jest urocze. 

"Las"(:D) uroczy


Śnieg uroczy


Mróz uroczy


Drzewa urocze


No i oczywiście - JA najuroczejsza :D

Super-polik pomieści wszystko

Dumam, ale nic nie kumam

Na gigancie - pod stołem

Dwa ząbki mam...

... kogo ugryźć mam?

Podstolina c.d.

No dobra, wyciągnij mnie stąd!

Tatusiu... kupisz mi kucyka?

Łehehe - żartowałam!

Nareszcie na miękkim

O, a tak robi Małysz. Fruuuu...

A to Ziemniak w locie jak się już odklei od tej tyczki*

:)

* A propos Tyczki - dziś finał Tap Menl. Oglądajcie!

2 komentarze:

  1. Uff... dobrze, że z tym kucykiem to żart był. Bo bym się chyba nie oparł... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja żartowałam, że chcę jednego.
    Naprawdę to bym wolała od razu dwa :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.